FridaSuzanne

Ursäkta mig, va sa tant?
Jaa, helgen då, har vart mer kaotisk och häktisk än vad tillochmed jag är van vid att kunna åstakomma. I fredags hade jag msn planer, sitta och snacka med vänner och kolla Haniball. Det slutade med att jag blev medlem på ClubbG och dansade bort natten. :S Haha Tack för äventyret krille det var trevligt. ^^ 3 toa ringar. ;) HAHA

Sen skulle jag hem och hittade en ny bekantskap på bussen som bodde uppe vid stensö och ville bjuda på ett glas vin, så jag åkte dem 2extra busshållplatserna och såg fram emot att få komma innomhus för jag frös. Efter att vi gått av bussen och börjar gå mot porten upptäcker vi ambulans, polis och en brandbil. Det briner i ett förråd i källaren i judt hanns port och vi får veta att det ska va lungt om en halvtimme, efter 40min så fick jag nog och gick till ambulanspersonalen och fick en filt! Vi stog ytterligare 20 min och värmde oss under filten innan vi fick komma in.

Blev självklart sent i säng. (6 närmare bestämt) Och sedan upp igen vid 8, hade lite ärenden och sen var jag vid sigfridsborg skolan till 10:20. Jobbade där på Ältafestivalen. Tog 23:00 bussen till slussen och sedan vidare ut till sätra. drack vin med Krille och sen stack vi till Lino. Som var sådär, men vi hade iaf skitkul!

Vi kom hem runt 6-7 i morse och sen har vi båda sovit till 2 vart upp ätit frukost och sovit till 4 sen fick vi lunch av tanta och jag åkte hem. :)

En sak som är skumm är att folk kommer och frågar om vi e syskon. Först i fredags var det en tjej, sen i morse kunde inte tanta se skillnad på oss när vi låg och pratade i sängen och när jag lägger upp bilder från helgen tar det bara nån minut innan jag har en komentar där det står, "wow nästan som syskon med erat hår :P"!

Så lika är vi väll endå inte. xD Hahaha

Syskon >.<


Syskon >.<


Loads of love <3 // F