FridaSuzanne

Paris 2
Hej där hemma, som jag redan skrivit så är jag i paris nu. ^^ De e fint här, men kallt. :P

Jag hade egentligen inte gjort något spec förutom lite secret santa shopping innan idag, sen kom jag på att jag faktiskt har Cissi här så jag stack iväg och träffade henne. Det var hur mys som hellst och vi gjorde en hel massa. Jag följde med henne när hon piercade sig, sen gick vi till hennes skola och kollade på en utställning av avslutselevernas psykologiarbeten och drack vin. Efter det tog vi en promenad till eifeltornet som var imponerande!

me n cissi


Efter eifeltornet tog vi oss hem till cissis lägenhet som fick plats på 2 kort. 9 kvadrat bor hon på och måste betala 3000kr i månaden för de. :O

cissis lyacissis lya


Detta är då cissis lya på 2 kort. :P Haha

Hemma hoss henne drack vi iaf te och myste, sen tog vi en sväng ner på stan så hon kunde tanka mobilen och ringa sin pojkvän. Han sa att det var spelning så vi drog till (hör och häpna) ett occuperat hus här i paris och kollade läget. Det var ett härligt område där detta låg så vi bestämde oss efter spelningen för att gå till en bar. Drack mer te och stack sen till nästa ställe där hennes pojkvänn var. Han bjöd mig på en jägerbomb som inte alls var särskillt tilltalande, men gick ner efter mycket dividerande.

Sedan lyckades jag faktiskt catcha sissta tåget hem och sov som en liten gris i min säng hella natten fram tills nu!

 kram kram F