FridaSuzanne

Frida is back in buisnes!

Hej där ute, och ursäkta min dåliga update.. Jag har varit ute å röjt med Frida och hennes skåningar och sedan har jag när jag väl kom hem blivit iväg lurad att grill aoch åka gummibåt med robin. ^^ Haha sjukt kul vi hade. Det var Robin, jag och 2 ryssar. Ryssarna sitter i båten och robin kör någon form av Storstads Tarzan. ^^


^^

Iaf så har jag haft en dunderhelg och avslutet i går med Robin och hanns ryssar vart grädden på moset. jag åkte in till stan och robin eller skeppar'n som jag ska börja kalla honnom plockade upp mig i sin gummibåt vid eriksdalsbadet.

^^^^

Sedan åkte vi över vattnet till en mysig brygga som låg i solen och satt där och grillade, rökte å snacka. Sen avslutade vi med att dra och bada vid bron där pendeln passerar melan södra och årsta berg. Jag kommer int eihåg va den hette, men de va mys! ^^

Sen åkte vi hem jag och Robin käkade och plötsligt var klockan halv 2 så jag stannade där över natten och drog därifråån till jobbet i morse. Jaja nu har jag ätit middag men jag var fan inte hungrig så känner att jag måste göra något aktivt nu så jag inte bara känner det som om jag sitter och sväller., :P HAHA puss och kram

// F