FridaSuzanne

Jag i ett nötskal!
Så igår slog jag och Linda på stort. Det var fest i stuvsta och jävlar i min själv vilken fest sen, jag innsåg att jag nog ska stanna hemma nästa helg så att jag kan ladda btterierna för helgen efter och Emmaboda framförallt! Haha

Jaja i vilket fall hade jag en hel kul kväll med alldeles för mycket kort, men jag anntar att det är sånt man får leva med. :P Jag härjade som vanligt om mitt "skrapnäck in my <3 true representing" haha. Vad jag fått de ifrån har jag ingen anning om men det är iaf det mina konversationer brukar kretsa kring när jag är full! WööWöö

Här kommer en mindre vacker bild på mig och mitt sällskap Jonas som jag sov hos och kollade på film med i morse. ^^ Haha vad härjar jag om lixom?! Den bjuder jag på Linn du ska inte säga något om dun mage.. :P Så jävla klockren jag dör HAHA

WööWöö


Här har jag sammlat mig lite XD Bara för att vi är söta. ^^

Fin


Jag och Linda gör stuvsta ^^

^^


Jag har iaf haft en jätte kul och skön helg. ^^ Hoppas ni med har haft de.  // F