FridaSuzanne

Mmm I just Wanna..
Jag sitte rpå jobbet igen, lika trött som vanligt. Eller ja jag har satt status för denhär veckan nu iaf.. slight koma. :P haha

Jag fick mail från feld i går. Men ja sammtidigt som jag verkligen vill åka så känns det som att, jaha! Ska jag då lämna alla här hemma nu då igen!? :S Eller ja jag som just börjat skaffa mig vänner. :( Ush me , ja.. Jag ska bara ut en vända till så. :P haha jag har hört att det är så det brukar låta. :P

Jaja jag håller redan på att somna, e de bra eller? :S

Jag känner mig lite splitrad för hur jag ska göra med allt livet och ja.. Jag ska iaf spara en himmla massa pengar. :) Finns ingen annledning att spendera dem mängder med pengar som jag la ut på allt. :P haha

Näe om man skull ta och roa Emma med lite dålig humor eller dylikt. :P haha

kanske kommer tillbaka senare idag!? Who knows?

// F