FridaSuzanne

Sugen på något gott!?
Jag sitter på jobbet idag och ja, jag lääängtar efter denhär helgen, men det känns inte direkt som den kommer bli någon hitt. Kommer ju ffs inte hem. :P Men men det är smällar man får ta.

Jag har en påse chips också... Sånna där svenska natur eller va dem heter med gräslök och något mer. :P Im sure you now what i mean. ;)

Jag har hittat en fruktsothi som är good och som faktiskt inte innehåller några som helst läskiga e-ämnen, som dt bland annat finns i buljong tärningar och som kan ge lätt oroskänsla och hjärtklappning. Detta är alltså ett sammlingsnamn på alla e ämnen typ 220  å allt vqa dem nu heter. Å vem vill bli oro inte på grund av att man faktiskt måste äta (vilket jag kna förstå) utan på grund av att industri bolagen stoppar in saker i maten som inte ens ska vara där på naturlig väg!? :S

Jaja nu sska jag försöka jobba lite och i kväll så blire tonfisksallad.! MUMMS

Jag måste slimmaner mig nu till emmaboda så jag inte rullar dit! :( och rullar runt där heller för den delen.. plus att fyllan blir billigare om jag inte äter. ;) hahaha

Peace out. //F