FridaSuzanne

Whats Cooking Good Looking
Jag sitter som vanligt på jobbet nu, har hat ett 3 dagars ryck och löööv bombat Linda, men hon verkar inte ha uppskattat de. HAHA Idag råkade jag visst väcka henne tidigt på  semestern å allt. But its all out of love remeber that. ;)

Det är nu bara 15 dagar kvar till emmaboda och igår ringde dem från butiken jag har köpt piratdräkten hoss så dem skickas idag och har jag tur *fingers crossed* är dem här till helgen.. Woohoo då du Linda blir det prövning vill jag lova, prövning och posing. ;)

Jag har en del att fundera på, typ vägar och val i livet. Ni vet the regular. Haha men vet inte riktigt vart jag ska stoppa mina tankar, känns nästan som om jag inte har något att fundera på alls egentligen men att jag vill. Hmm får hitta något cleaver till i efter middag att analysera. ;D

Jag har dessutom ett ennromt behov av att prata i tel med både Henrik och Linn men kommer ju inte vara hemma i kväll så de e väll lika bra att ta det i morgon I guess.

Det var väll ungefär vad jag hade att tilläga just nu.

// F