FridaSuzanne

De e tur att de går bra för mig
Har varit smygdeppig hela dagen, men känner att nu orkar jag inte deppa någe mer! Antagligen har endorfin systemet satt igång igen. :P känner mig ganska nöjd med tillvaron! :D Och i morgon är det äntligen dags för jobb!

Fridas oändliga semester är över!! Jag tycker det är ganska skönt faktistk! Mitt enda problem är väll, vilken handväska ska jag matsha med outfiten. :P haha, som om det skulle vara ett problem egentligen.

Jag sitter och funderar på om jag kan hitta på något kul att göra i veckan, jag vet att jag ska sitta i kungsan på Fredag och dricka vin.. Kanske dricka vin! för jag vet inte hur mycket jag känner för vin egentligen just nu. Haha, känner att jag kindof uppfyllt min kvot för den kommande sommaren nu i helgen. >.<

Jag har också insätt att min dator får cp ryck när jag kör cd skiva så jag fick starta om den 4 gånger under samma film idag! Yaiks, inte så kul kanske. Men den verkar iaf gå med på att vara påslagen när jag bloggar. :P My day is saved. Haha.

Pappa sa att han skulle komma förbi ikväll på en kopp kaffe men det börjar kännas som om det är försent för det nu, kanske ska göra iordning för om han hellre vill ha te! ;)

Annars rullar det på ganska bra just nu, är tillbaka i sthlm och har städat ur lgh så det är rent och snyggt. Garderoben är i sin ordnig och jag har inte ens någon tvätt som ligger å skräpar i tvättkorgen, skulle dock kanske kunna va dags för en rensning och slänga allt i den som man inte använder längre. Dock har jag fått lära mig den hårda vägen att allt kommer igen så det är väll bara en tidsfråga innan sånt jag slängt är vad jag behöver och jag ångrar mig.. :P

Jag läste att det är pilot solglasögon och och silver som gäller för våren, tack tack tack pappa för dem as läckra hitills oanvända och ägda av mig raybans som jag har liggandes i min bokhylla, det ända skulle väll vara att dem e med guldbågar men då passar dem bra till den supersöta sjömansinsprierade topp jag har. :D aah äntligen börjar jag se det positiva igen. :D

Nu ska jag nog ta å ringa min faster för 3:dje gången och se om hon kan hjälpa mig ur min krångliga no tv situation. :P Haha

Tacke care people // F