FridaSuzanne

Du killen...
Haha jag satt nyss ute på gräsmattan po ch läste och åt lunch och såg KILLEN lixom.. Han var snygg och jag älskar att kasta långa blickar så vi kastade många odiskreta och låånga blickar. Haha, bra Frida att du gör de på jobbet. :P

Jag har typ inte så mycket att göra annars just nu, Madeleine kommer snart tillbaka efter andra vändan hoss tandis så då blir det väll slagsmål om datorn. -_-

Varför har dem inte ens sommertider på halvdagar här?? de e ju lite små sjukt faktiskt. För att inte tala om icke fungerande männsikor som jobbar och som inte ens kan prata normalt medans det sitter fullt kompetenta människor hemma och klappar sig på magen i missnöje. >-< Tå ni som tror att jag e ironisk, bah varför skulle jag vara ironisk och bitter en underbar dag som denna närjag sitter innlåst vid en växel och ser folk ligga i gräset utanför och sola (då inkluderas killen som nu också tagit av sig tröjan) HAHA

take care party people! // F