FridaSuzanne

Hej du glade..
Jag sitter på jobbet nu och idag har jag haft kaos. Min kära kollega var tvungen att gå till tandläkaren och självklart kom hur mycket som hellst på en gång då! INTE OKEJ!

Nu sitter jag och har hittat mitt kaffe som Faktiskt fortfarande e varmt.. detta är alltså min morgon kaffe dådå som jag vanligt vis aldrig klarar mig utan.. Otroligt vad mycket man har ibland.. -_- Skönt att man e ledig i morgon iaf och att jag inte ska ta igen mig.. >.< haha

I morgon ska jag ut och shoppa med Krille dicken, min alldeles privata diva!  Och jag diviga kort kommer att komma upp! haha Han kommer dessutom att komma till mig i Älta i dag och sussa i stugan så gutt mys vi ska ha.

Vi får se hur det blir med mitt bloggande i morgon dock för shemat e fullspäckat. Vänner som kommer från höger och vänster och 90s offcours plus att jag inte ska sova hemma... Men jag kovar att uppdateringar kommer! näe om jag skulle hitta något nyttigt att ta mig för nu!?

// F