FridaSuzanne

Hur Vuxen?
Hur vuxen måste man vara för att vara vuxen? :S Jag vet inte om jag vill vara vuxen äns? Vart tog the careless days of my life vägen?

Det känns som om jag bara gör och gör saker hela tiden.. Men betyder det att jag e dömd att vara ennsam, varför blir jag aldrig nöjd?

Jag önskar ofta att jag var mer som andra, vad ska de va bra för? Jag e alldeles utmärkt nöjd med att vara jag, men endå längtar jag bara bort just nu? Är jag bara så rädd för att missa livet att jag egentligen bara rusar förbi? Hur många är 21 och har aldrig daetat, är jag onormalt ful eller vad e felet? Är jag en hemsk människa, en sån som folk inte orkar med eller bara så osäker på mig själv att jag inte vågar ta initiativ och göra saker?

Jag vet att det sistnämnda e en lögn, jag e driven jag e stark och jag kan klara mig ennsam. Har klarat mig ur värre knipor än att vara ennsam. :P haha, men alvarligt? Varför har jag så svårt att skaffa vänner, varför är jag så rädd att folk ska dömma mig att jag heldre stannar hemma? Xl

Jag ska nog lägga mig nu och läsa, jag minns inte äns vilken tid tåget gick för vännen men hoppas han ringer igen i kväll. De e skönt när de ringer, även om jag inte orkar prata så skulle också jag uppskatta ett sms eller en pling emellanåt! Jag hör inte av mig så ofta nej men de betyder inte att ni inte ska höra av er alls.

Jaja, Nu ska jag lägga mig och läsa och kanske om jag lyckas till och med sova i tid. Jag har ju jobb i morgon så borde typ skärpa mig!

Heeeeeeej hallå världen här e jag igen. :P // F