FridaSuzanne

Ripp'n it up!
Ja då va de helg igen då, jag har saker jag kan göra men jag har för mycket annat i huvudet? Jag vet inte riktigt vad jag vill med mig själv idag!

Jag vill ut och springa och det ska jag, jag vet att jag ska dammsuga osv. Men sen då? Jag harju ingen tv, hade gärna spelat supernintendo i kväll! Får se om jag kan få tag på någon tv då. -_-

Sällskap skulle ju inte vara helt fel de heller men det verkar inte som om det blir något sådant heller. :P Jag kan ju kolla runt om nån vill leka med mig men jag orkar inte. :P Då måste jag engagera mig i mat och att vara trevlig glad och social och idag e jag nog på ett mer blogg untill you die humör! HAHA

Nu ska jag nog sätta igång med städningen men jag kommer anntagligen att återkomma senare. :P haha Krams // F

Vem hade snygga nyckelben sa du?