FridaSuzanne

Just nu
Ush, jag gillar inte att få dåliga nyheter hemmifrån när jag är för långt borta för att kunna stödja och stötta. Det är verkligen inte det att jag inte vill veta, jag känner mig bara som ett as som inte finns där...

Jag, har inte gjort särskilt mycket denna veckan, igår var jag på T.G.I Fridays och drack en drink som var lika stor som mitt eget huvud typ. :O Helt galet.

Gammal

Denna boild är från när Anki sjussade mig till arlanda. Sakanr dig Anki. Jag saknar alla där hemma Linn Mamma Anthony Pappa Chalotte mina systrar Joakim. Ja, funderar fortfarande på om det verkligen var helt rätt att åka. Jaja

// F
#1 - Ulrika

Hej tjejen! Kul att läsa om dina äventyr. Hoppas att du fortsätter att blogga så att man hänger med lite. Tack för vykortet! Jättefint var det. Sköt om dig och ha så roligt!



Pussar och kramar Ulrika.

#2 - Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg har du också!

#3 - Alina

hehe jag har varit vig i hela mitt liv:) haha har aldrig tränat faktiskt, min mamma däremot var tävlingsgymnast..vet inte om det går i generna (?) haha:D