FridaSuzanne

Skrivet den 9/10-08

Hejsan Hoppsan Hallå


Jag sitter på mitt hotell rum i Newcastel och väntar på att Lucy ska ringa. Hon har ett studentkort och får rabatt på allt hon handlar på TopShop och jag har spanat in ett par Jeans hon ska få köpa till mig. Haha dem är egentligen 40£ men som sagt kan jag komma helt ok undan om jag låter Lucy köpa dem till mig. ;)


Annars rullar livet på ganska bra här. Det har varit en härlig solig höstdag idag så jag har varit ute och joggat. Tog en sväng ner till kanalen och sprang 15 minuter sen vände jag och sprang tillbaka. :P Slipper jag ju virra bort mig totalt.


Efter det har jag tittat på film och nu funderar jag på att dissa Lucy snart och gå och köpa jeansen endå. Jag behöver Starbucks och det ligger precis vid TopShop typ. Jaja, vi hörs senare antar jag. Ta hand om er så hörs vi.


Hallo

Puss och kram // F