FridaSuzanne

Hej och hå från karlstad!
Ja då sitter jag nu här, och vet inte riktigt om jag ska säga bu eller bä.. Vill inte åka i kväll, vill inte lämna linn och anthony och vill absolut inte lämna sverige just nu! Usha! Det händer för mycket, alldeles för mycket. För långa tel samtal som jag inte vill sluta med och för många mysiga kvällar jag inte vill åka ifrån!

Ja, jag vet att jag kommer att få det hur bra som helst när jag åker, men det gör mig inte mindre medveten om vad det är jag lämmnar!

Sitter vid Linns dator nu, hon skulle få anthony att sova middag och tog sig nog en tuplur själv med. Haha men det kan hon ha, vi drack lite vin i går, och satt uppe alldeles förlänge och pratade om allt mellan himmel och jord! Och ja Linn jag håller med dig, någon stans kan det vara skönt att veta att du kryper ner lika ennsam i sängen som jag, eller hur var det nu du sa. :P Haha

Vi kom inte till några störe slutsatser utan kunde väll mest konstatera att vi åkte till dalarna för att plugga för 6 år sen men kom hem där ifrån 3 år senare som nya människor och med varsin väldigt speciell vän. Jag kommer sakna dig något ennormt när jag är borta och vi får se vad som händer när jag kommer hem, livets nyck du vet. ;) haha

Jaja, de sköna med ikväll är att jag ska åka tåg hem, så jag slipper sitta på bussen hem  i 5 timmar. Skönt de. Jag önskar kanske någonstans att tåget inte gick hem utan i stället till annan ort men så blir inte fallet. :P haha hur mycket jag än hoppas önskar och vill. :)

Här är iaf ett fint kort på mig och Linn från i går med våra supersnygga mössor. ;) haha


Haha Juste ja sa jag att vi skålade för att vi förlovat oss? :O Hahaha (på höger hand då då) ;)


Jaja, det finns så mycket mer som hännt denna vecka som jag vill berätta om men orkar inte just nu, jag har ju vart för upptagen med en miljon andra saker för att ha tid att blogga så. ;)

<3<3 // F
#1 - Linn

Jag saknar dig!!

#2 - Tommy

Hello! Visst har jag skrivit ut några riktigt "nasty" bilder, MEN! det var inte jag som satte upp dom.. det var min kära sambo!! So don't just blame me! Pleas!