FridaSuzanne

Freeze Pops's
Sitter inne i stan nu med min stora mjukiströja (som jag skulle ta kort på om jag hade kamera) och laddar lite musik. Mest soft soul som kommer passa perfekt för höstmyset, kollar fri idrott och dricker te! Jag måste erkänna att jag längtar en massa efter hösten, det är sådär mysigt. Förra hösten kommer jag ihåg min första latte i fönstret på ett caffeé! Det var med krille och det blev alldeles för få sånna! Tycker vi bättrar oss till denna höst, hittar ett stammishak!

Något annat jag sitter och febrilt letar efter just nu är Freeze Pops's, är det någon mer än jag som var helt galen i dessa när man var liten?

pops

Jag vill veta vart jag kan köpa dessa idag? jag bara känner en längtan efter att få äta halvtaskig blaskig fryst saft och känna mig 10 igen. ^^

Ska avsluta mitt te nu, krypa ner emellan lakanen och kolla lite mysig fredagas tv. Är det inte någon mer än jag som bara längtar efter den ultimata mysårstiden, hösten...?

Puzz** / F
#1 - Hanna

haha tokiga du, jag hade nästa glömt dem. JA jag villade också dem!! mums :)