FridaSuzanne

Watchmen
Jag heter Frida och jag älskar superhjältar... Batman & Läderlappen, Stålmannen, Spindelmannen, Kattkvinnan! Listan kan bli hur lång som helst... Sincity den underbara filmatiseringen av en serietidning. Det blir heltenkelt inte bättre!

Jag har idag kollat in filmen Watchmen, helt ok och jag älskar det dubelsidiga slutet,... Människans natur, "I never compromise!" Men i ärlighetens namn har jag sett bättre.

Jaja, i vilket fall så blev jag så inspirerad av Miss Jupiter att ajg helt enkelt sydde min egen dräkt och iscensatte en explosions scen i äkta accion anda mitt i Christoffers kök. (tur att tanta inte e hemma och ser röran, hon hade blivit galen)

Här är ialla fall resultatet av vårt exprementerandemed flashiga lampor och latex dräkter

Miss Jupiter

Hoppas ni har haft en lika skön kväll som jag, nu ska jag sova! Godnatt alla söta Frida fans, med de benen e de klart att jag har en fanclube. ;)

Puzz** / F