FridaSuzanne

Aaaah Budapest
Nu är det bara en vecka kvar, sen attackerar jag sthlm i äkta Frida mannér, med andra ord lås alla dörrar och stäng alla fönster eller nått... Hahaha

Jag har inte blivit av med min snuva från grekland än, den har utvecklats till en äckligt seriös "cheast cold" vilket jag inte vet va de på svenska men jag hostar som en dåre, näsan riner och det är tungt att andas... om jag inte e bättre i slutet av veckan går jag till doktorn i sthlm, hoppas han säger att jag behöver en vecka ledigt! :P hahaha

Jaja, annars är det väll bra, det är lite svårt att tänka sig att om 3 dagar e de jul, men ja. Vad ska jag göra åt saken!? Jag sitter som fast här. I övrigt händer det inte så mycket, funderar på att i morgon dra och kolla på slottet här i budapest för 3dje gången, kanske hitta en fin klänning till nyår. Skor hittar jag förtillfälllet massor av, men säger nej till allt, utom ett par otroligt speciella skönheter som jag kan ta bort remmen på vilket betyder att dem både funkar för nyår och jul! HAHAHA

...

Men nu borde jag sovit för 2h sen så, godnatt!