FridaSuzanne

Är det...
Inte lite konstigt hur fort tiden går, jag menar. Nyss åkte jag hemmifrån och nu ska jag till sthm i övermorgon igen, home sweet home. Det ända som inte är 100% super duper e väll att jag måste bo på hotellet. Min stuga är ju juthyrd, annars hade den vart ultimat!

Jaja, Ska straxt gå ner till frukosten, jag vet inte vad det är med mig och frukosten här i budapest men det är det enda stället där jag verkligen har slarvat med mina frukostar. Fy mig :P Men det har faltiskt lite att göra med hur jg mår dessutom. Jag kämpar som lite med att ENS (som linn skulle sagt) ta mig upp på morgonen!

frida



Hahaha, att åka tunnelbana med stil i Budapest ;) Jaja, nu ska jag återigen kolla så att jag har passet i min handväska och sedan ska jag äta frukost! Jag vill ju inte göra  en repris på förra året, (inte för att itt rosa pass inte var otroligt coolt) Utan mer för att jag innte vill betala för ett till temporärt, inte vill jag heller riskera att missa pllanet hem!

Puss /F