FridaSuzanne

God Jul

hmm

Så detta innlägg kommer uppdateras senare idag med en bild på utstyrseln för julmiddagen. Jag har dock just vaknat och bestämt mig för att jag faktiskt ska gå... Jag mår skit, huvet dunkar näsan e total blockad halsen gör ont käken gör ont ögonen rinner. Tack så mycket tomten för en superförkylning på självaste julafton!



Jag ser dessutom ut som en Wookie under mina armar men har glömmt min ena nessisär på ett av våra tidigare hotell så har inga rakhyvlar. :P Gemma har extra engångs hyvlar dock så jag ska väll ta och leta reda på henne!

i övrigt får ni ha det super bra i kväll så ses vi över nyår. :) Mindre än en vecka kvar, wiie wiie! Puss /F
#1 - Ulrika

God jul Fridis och krya på dig på momangen!! Och tack för fina kortet.

Pussar och kramar Ulrika, Anders, Emil och Ingrid som är sympatisjuka.