FridaSuzanne

Inge mer 3.. :P
Jag är så otroligt lättad idag, jag hade ju då ett par kvarliggande mindre roliga teleräkningar från 3 nu när jag kom hem som ska redas ut. Jag ska snart iväg och betala dem. Men jag kände att fan, de e den enda fasta kostnaden jag har nu och jag orkar inte, så jag ringde 3 och en trevlig kille vid namn Kristoffer innformerade mig om att mitt abonemangs biningstid faktiskt upphörde för 5 dagar sedan så jag sa upp det på fläcken!

Jag känner mig nu helt viktlös och fri som en fågel, eller en astronaut (minus blöjan)! Jag tror inte ni innser hur skönt det kommer vara för mig nu, jag kommer resa runt ha kul och bara spara spara spara, inga utgifter! Sedan blir det fillipinerna. Owopopidoo!

mjiip

Nu ska jag snart på en visit med Thomas till banken, se ya suckers! XoX /F