FridaSuzanne

Linköping, kalla tåg och röriga tankar!
Jag sitter nu igen på ett hotell rum, tillbaka i min värklighet. Hur bisarrt de än låter när jag kallar det värklighet eftersom det är ganska långt från hur folk lever vanligtvis, överlag.

Jag har varit hemma hos mor min sedan i måndags kväll. Det har varit otroligt mysigt att träffa vänner (främst henrik) småsystrar mamma och thomas. Innan mitt tåg till Linköping idag så hade jag och mamma tjej kväll i kalmar. Det var otroligt mysigt och det var skönt att äntligen bara få berätta om en massa saker som händer här borta som jag inte riktigt kunnat berätta för någon här. Det var skönt att bara sitta och snacka gojja med mamms igen.

Iaf, efeter middagen gick vi en sväng på baronen och ajg fick en otroligt mysig tröja av mor min som jag nu har på mig. Moss grön är den. Så var jag och provade chinos med, men det slutade med att mamma köpte chinos men inte jag. Hahaha

Hon såg bra ut i dem dock. ;)

Tåget till Linköping var så kallt att när jag kom till hotellet så kände inte jag mina fötter längre och benen  var halvt bortdomnade.  :S Får man verkligen ha de så kallt på tåg?

kallt

Jaja, klockan är alldeles för mycket nu så de e sov dags, men jag återkommer i morgon  kväll med mer tankar osv. Ta hand om er där ute tills nästa gång! XO F