FridaSuzanne

Hallå urban, lägg ner!
Hej hej hallååå!

Jag har drabbats av råförkylningen Urban, hostar slem och och skit och halsen kännsungefär som efter att ha varit  på ett derby i hockey mellan aik och durgården som blev förlängt, det är ungefär så jag låter också, och detta efter en natts sömn. :S

Jag är sjuk alldeles för sällan för att inte tycka synd om mig själv lite nu när jag faktiskt blir sjuk! Haha

Angående telesamtalet igår sågick det ungefär 20min så behövde inte jag tänka mer på det för det kom samtal till mig istället. Haha :D Sen var jag as smart as ever och glömde vart jag skulle gå och ja, jag pratade med Henrik nån timma i tel istället. När jag efter detta kom tillbaka till rummet hade det rigt igen och Orsi gav mig  rummsnumret, men när jag väll kom dit hade han somnat. HAHAHA jag e så jävla  bra ibland,. NOT! ;)

Jaja, idag ska ifa jag och Kay avnjuta en härlig buffé på pizza hut, jag är på sträng diet så håller mig till sallads baren, men å andra sidan vem sa att den inte svsr njutbsr. ;)

sen i sommras


Peac out //F