FridaSuzanne

Huh va de va livat i luckan!

Jag har haft för mig massor idag, tillexempel fick jag damp och tröttnade på att spara luggen så jag klippte den igen. Snark, har redan tröttnat på den... Men den e ju fin och ok iaf.

På jobbet sa the sleeping beauty från igår inte hej till mig längre så ja, jag fick panik och trodde han va sur. Haha de e ju inte alls typiskt mig. :P Iaf så ringde jag och bad om ursäkt och småsnackade lite i största allmänhet, sen kom vi fram till att vi kunde kolla på film nån annan gång. Jaja de e skönt att de e uträtt iaf. ^^

Jag är trött på att vara en konfrontations rädd pussy! :S Kanske låter starkt men jag måste ju gemig själv en spark i rumpen så jag kommer ur detta dåliga mönster.

Jaja, på pizza hut idag så hade jag iaf i mig 2 pizza slizer, detta då salladen somjag faktiskt också åt var alldeles vattnig och i största allmännhet en besvikelse. Det var skönt också att komma ifrån ivett och orsi. Inte för att jag inte gillar dem utan för att det är påfrästande att bo 3 tjejer ihop i ett hotellrum. Fatta toalett på morgonen!

Jaja nu ska jag iaf sussa men skickar upp ett kort på luggen!


Jag är en riktig klippare jag är en riktig klippare jag ja jag är en riktig klippare ja!

Nighty nighty // XO F