FridaSuzanne

Sucker... ^^
I julklapp fick jag av min fader och min steppmamma en superfin present, ett pandora armband. Det enda problemet med det är väll att jag sedan har hamnat i både sthlm och malmö där dem har konceptbutiker. Så jag har en berlok som jag fick av pappa och chalotte som e dem, en för varjelillasyster yster har det blivit, orsi har blivit en stopp och lika så har jag en stopp för mig själv. En säkerhetskjedja har jag med som är farmor och den nya favvisen e min berlock jag fick av orsi här om dagen i födelsedagspresent. Det är en berlock med fiskben på eller ja. helt enkelt rensade fiskar. :P LOL låter grose men den e söt, sedan har varje fisk en orange sten i  ögat så de e min nemo berlock. saknar den touren det folket men bär dem med mig lika med minnena. Jaja nog om mitt armband, nu ska jag sova!

frida


Puss kram // F