FridaSuzanne

Evil Dead!
Nu är det ju så att jag vet att alla jag vill kunna ha kontakt me dint ehar Face Book så jag gör ett litet inklipp för att beskriva mina aktiviteter idag/igår kväll.

Jag och  Krille kollade iaf på Evil Dead som är en splatter /zombie film i äkta 80 tals anda. fan va härlig den var... Slutet med ler efekterna är bland det bästa, men min favorit är att dem åker 4 pers ut i skogen men när dem väl är där e dem plötsligt 5. Den kvinna som så mystiskt dyker upp runt middagsbordet i stugan utan presentation är dessutom den första att dö... Hahaha! Jag skrattade så sjukt hårt åt det när jag upptäckte tabben, fatta hur underlägsen sin akolegor hon måste ha kännt sig, inte nog med att hon inte får någon presentation, hon är "sist in först ut" dessutom.

Den enda egentligt lyckade karaktären i hela filmen exsisterade bara den sista halvtimmen och var den ena killens flickvän när hon blev galen. Eller vad det nu var för fel på henne... Honhade ett psykotiskt galet skratt och satt egentligen bara på giolvet som en flicka och log och skrattade. Hon hade dessutom den minst överarbetade masken/sminkningen.

4 av 5 toasts till denna pingla

4 av 5 toasts till denna party pingla. :**

Självklart var jag ju även tvungenatt facebooka  som sagt om vilken förhöjd status jag nu faktiskt har sedan jag sett denna kult film..,. Först på status står det "Frida Uddén Dettner i thinking about doing somthing cool tonight. Like watch evil dead!" I morse hade jag "Frida Uddén Dettner has now increased her coolnes by watching evil dead!" På detta har jag fått stycken som gillat och 2 komentarer... Lol
 
fb

Vad blir det nästa gång Krille, Dawn Of The Dead?

Puss // F