FridaSuzanne

Ågren skrivet igår men inte postat

Idag har jag haft ågren, hua! Men antar att jag får skylla mig själv.

Jag hittade också en vän i går kväll som jag har träffat idag, vi var upp i skogen och kollade vattenfall runt tabelmountain. Det var härligt, och soligt. JA tro det eller ej men det har faktiskt varit soligt idag med. Det är härligt varmt ute och folk bara lallar runt och snackar. :P Haha


Nu håller jag på att koka kaffe till mig själv, jag har varit duktig flicka och gått hela vägen från Pick n' Pay hit. Jag fick sjus dit av Jonathan som e en av killarna här i huset. Snällt tycker jag, och sen gick jag hela vägen hem ensam och försökte se ovilsen och världsvan ut. Haha, självklart med min viper i handen men inte så folk ser, lite lagom dolt sådär! Ej du dags för kaffe, tack och hej


Kram Frida