FridaSuzanne

Prinsipessi...
Sitter just nu i arenan där vi har gratist trådlöst denna veckan och lyssnar på sissta delen av showen på italienska. Beiner mig som sagt i Milano ja.

Idag har vi haft 2 shower så jag hade förmiddagen fri vilket var härligt. Jag var ut och sprang, sedan tvättade jag, tog en lång dush och sorterade min väska IGEN. :P

Jag tror det är något med min väska, jag håller konstan på att organisera den, det är som min livlina lixom. På något sätt så är det ju mitt hem jag bär med mig, och än har jag en bit kvar innnan jag e hemma. :( Men det är spännande också självklart.

Jag ska först med kays till England och vara där en månad, sedan bär det av till cissi som jag inte har sett sen jag var i malmö, dock så är hon i sydafrika, närmare bestämt kapstaden. Så det blir en månad där med. :)

Arenan här är inte uppvärmd och idag har det vart den kallaste dagen sen vi kom hit, normalt svenskst vårväder. Så jag sitter nu här med mina svarta ballerina skor och känner inte mina fötter längre.

Jag längtar btw verkligen tills jag kommer hem till hotellet i kväll och kan lata mig i rummet utan att härja med att jag har saker överallt. :D

Sticker in en bild från Bryssel när jag ändå är ifarten:

Bryssel

Take care kidz!!