FridaSuzanne

Xcel
Jag ahr nu suttit i en timma och bråkat med xcel för att kunna förenkla för mig själv med min stand balance, tillslut gav jag upp och ringde balazch från the bosmack maffia (en av ungrarna) och bad honnom komma och hjälpa mig! Och vet ni vad... han löste det på 3min.: P hahaha så nu är jag up n' rollin med xcel. Vi är mycket bra vänner, känner varandra mkt väl. :P hahaha

Jag ska iaf till arenan snart, idag har vi en show inventory och i morgon är vi lediga! :D Wiie Wiie!

Jag ska sitta på starbucks och mysa med en kaffe och en bok, köpa miniräknare, markeringspenna, mapp och sax.. kanske diverse verktyg, en borr!? :S haha vi ser j.u. Superlim står iaf på listan helt klart!

Jag känner mig nästan lite stressad, vill inte glömma något här på hotellet som jag kanske kan behöva... men å andra sidan kan jag inte komma på vad det skulle vara så ja, jag antar att jag e klara färdiga gå!

Det är opening party i kväll med, men jag ska inte gå. Eftersom det går dåligt för företaget så måste man betala själv, och självkostnaden är 17 euro. Så jag klarar mig ganska bra endå tror jag :P hahaha

Ta hand om er där hemma så ska jag försöka vara bror duktig i kväll och lägga in lite bilder från min och anas sight seeing förra måndagen i kväll! :D

Puzz* F
#1 - Linda

SAKNAR DIG!! Har en nyhet att berätta =) Hihi...