FridaSuzanne

Ont i magen och svårt att sova!
God morgon kära vänner och bekanta, jag vet att det var nån dag sen eller 2 sen ett inlägg här, men vad ska jag skriva om när inget händer. Hade lite skrivkramp och ska jag vara helt ärlig kände jag väll inte riktigt att jag orkade heller. Jag har så mycket annat som måste ordnas. Vänner att säga bye bye to och annat som händer, herre gud bara det faktum att jag måste ordna med mina hänglås!

Ush ja, jag känner att det är klart att jag har ett skit roligt jobb, men sen då? Jag kanske inte vill kuska runt resten av livet, det kanske är meningen att det ska bli nått av mig också? :S

Jaja, i dag är jag iaf bättre än igår. Piggare, coolt va!? Haha eller ja, piggare rent sjukdokmsmässigt men inte fysiskt elle rent mentalt. I natt har varit den värsta natten på länge nämligen! Jag har vaknat så många gånger att jag knappt kan räkna dem och i dag har min väckarklocka inte ens hunnit ringa än. Jaja, jag tar en kopp kaffe och sen hoppas vi på det bästa, right!?

Puss och Kram **F
#1 - Linda

Verkar som att vi var synkade med att vakna imorse... Men inte bra att du har ont... Saknar dig massor! Puss!!

#2 - farbror

Frida ska vi ta en fika? Eller... det kanske finns saft till mig som inte börjat med kaffe ännu. =)

#3 - Linda

Saknar dina uppdateringar! Vill ju veta vad som händer <3