FridaSuzanne

Find the baker in you!

Det är nu officiellt, jag är en bakoman, 3 dagar i rad har jag bakat muffins och idga har jag dessutom haft anki över på middag. Det var jätte mysigt att träffa henne igen! Var ganska länge sen sisst ju!

Jag har jobbat idag med, på fmv. Det känns lite gran som om jag fått mitt liv tillbaka! Jag menar, äntligen har även jag något att göra på dagarna! Haha Jag har ju haft saker att göra på dagarna... Har ju bakat! Skämt och sido, nej men jag lovade gubbarna på jobbet idag att jag skulle baka muffins till dem, råkade brätta om dem jag gjort igår och självklart ville dem ha dem också.  :P Så jag har bakat morotsmuffins idag, med lite hjälp från anki självklart, om inte så aktiv väldigt söt. ;)

I övrigt har det inte hänt så mycket, jag glömde mitt passerkort till fmv så fick ett låndekort som jag självklart lyckades tappa. Haha XD vakten bara skakade på huvudet åt mig! Haha


mm

Jag hade idag dessutom fått mina nagelstenar som jag köpt på tradera. :) Så nu e dem hemma och redo att användas, synd bara att jag inte har några naglar att preparera än. :P haha

Dags att dra sig och försöka hitta på något vettigt att göra.

Puzz** F