FridaSuzanne

Glömde i förra
Jag har ju fått brev igen. :D

För några veckor sen fick jag för mig att jag skulle börja skicka brev till alla mina nära och kära igen. Vart trött på mail. facebook, bilddagboken, bloggar och allt va de nu heter. Jag har alltid varit en sucker för traditionella brev, blir så mycket roligare att hämta posten om man inte bara jämt har räkningar.

Igår var det ett svar från Linn som hade trillat in, hon skriver så härligt berättande så jag vart jätte glad och upplivad av hennes brev, som dessutom var skrivet med 3 olika pennor. :)

brev

Som sagt sail mail har sin char eller vad tycker ni?

Linda håller så vitt ajg vet på att knopa på ett svar och det gör även lillasyster Lousie i småland. :) Folk som ska känna sig träffade och skicka svar omgående är Julia, Hanna och kansek tycker jag nog att mormor kan ta sig tid att skriva nån rad. XD haha

Näe om man skulle ta en dush?

Puzz** F