FridaSuzanne

Mmm det händer saker!
Jag sitter idag och blir mail bombad... har redan tackat nej till 5 taxi chaförer m. familjer osm velat hyra min stuga! Gud vad jag e glad datt ajg aldrig la ut mitt mob nummer p blocket när jag la ut annonsen om stugan!

Jo jag har en plan, tajmad och klar in i minsta detalj... Jag har lagt ut min stuga för uthyrning på blocket under dem månader jag ska vara borta... och jag har redan 2st som ska kolla i morgon och en ev på fredag. Woop Woop för mig. :)

Jag e dock lite nervös va för jag vill ju att detta ska gå bra och att den ska bli uthyrd osv. :)

fridolin



Jag sitter med andra ord och författar mail till gud vet hurmånga dem e och tackar ja samt nej till att dem ska komma hit och titta. :S haha

Så har jag idag pratat med linn också, så på måndag bär det av, inte till dalarna som tänkt men till värmland/karlstad LINN <3
Ska bli så galet kul att träffa henne och pojken igen! Jag som har present och allt till A <3 åååh jag längtar. Jag ska vara där en hel vecka, så jag hoppas nu att det ska lösa sig med bostaden i helgen. :)

Nu ska jag kolla film, men vi hörs gott folk

Puzz** F
#1 - Linn

redan min tredje kommentar :D:D



SNAAAAART KOMEMR DU!! WOHO! <3<3<3<3