FridaSuzanne

Studentmat in my <3
Hahaha satte seriöst jus i mig snabbmakaroner med sås på en buljongtärning, vatten, smör och mjöl och en fralla. XD Studentmat in my <3... Jag är glad att det innte är så länge sen jag  var student så att jag fortfarande kan knepen. ;) haha

I dag har jag jobbat, var ok men jävligt slitigt bara över huvudtaget då jag drömt sjukt läskiga mardrömmar det lilla jag sovit och efter som jag var sjuk. Men sen kom belöningen. Var i klätterhallen igen, och det gick så jävla bra. :D Woop Woop för mig!

Jag klarade 3 nya leder idag, varav 2 av dem var riktigt tunga med mycket överhäng. Har en till på g dessutom som jag kommer ta nästa gång, men hade som inte energi till den idag. :P

Jag gjorde även framsteg på bull leden så nästa gång kanske jag kommer upp till första greppet på  utlutet. :)

Nu ska jag ta en dush och en kopp te och sedan sätta mig och slappa i soffan. :D Måste kolla klart på Rocky Horror med. Min halloween kostym för året finns där i och jag har lite dansmoves att lära in. ;) haha


Jag ska iaf vara Columbia, det är hon med paljettkavaj och paljetthatt! Hahaha, har en del kostym att sy. :)

Nu ska jag iaf lämna datorn!

Puzz** / F