FridaSuzanne

Tandborstproblem....

Idag har jag en riktig issias. :S Jag vet inte vilken färg på tanborsten jag vill ha. Jag gillar ju den rosa men kanske vill jag spara på den. :S Åhh om jag endå på ica hade fått med en blå istället för grön...

tandborstar

Jaja, jag har idag dessutom köpt biljettas till dalarna/karlstad så nu är det spikat, jag kommer spendera en vecka i karlstad även denna höst! <3 Haha och Anthony min lilla guldgosse, jag har med en cool födelsedags present till dig. Har försökt få din mammas hjälp med att hitta något men hon har inte haft tid. Så jag har freestylat. :P haha

I morgon ska jag med Hanna på stan och sen på dop. Det är lilla Ingrid som ska döpas, och det är problem nummer 2. Jag sitter fortfarande och väljer kläder! :P

Jaja, nu ska jag gå ut till Hanna med mitt vin och drömma om min nya tel som kommer snart på posten. :D

Puzz** F