FridaSuzanne

Ytterligheter ja!
Jag hade en väldigt lång dag igår. Det räcker inte med att jag blev facerapead och folk trodde att jag fyllde år, utan jag har även fått veta att min väns syster nu har fått barn! <3 Grattis Sandra! Helt tok underbart. Sedan har det funnits ytterligheter åt det andra hållet.

Jag har också fått träffa en av mina närmre vänners nya killar. Så tro mig, den 28 december 2010 är ett datum jag inte kommer ha svårt att minnas!

Jag har förresten blivit vän med mina mornar igen. Jag gick upp kl 7 i morse. Detta har nog mer med det faktum att göra att jag sovit dåligt dem senaste nätterna än att jag faktiskt känner en enorm längtan efter att gå upp en timma innan mitt larm ska gå. Men vad ska man göra när grubbel håller en hutlös bensax på en som är omöjlig att ta sig ur?

Frida

Jag tog mitt morgon kaffe, och drog en plonka på gitarren, stackars mina grannar! Nu måste jag packa, för i natt blir jag hos Malin och i morgon far jag till sthlm.

Kramar