FridaSuzanne

Berlin
Sitter just nu på bussen påväg mot berlin, och jag är måttligt road om jag ska vara helt ärlig! Jag trodde ju att jag till Linns stora förvåning skulle stå i hennes dörr i gårkväll och inte flyga till Berlin förrens på onsdag, men plötsligt sa min maneger stop! Från ingenstans kom ett vi vill spara pengar du har en biljettt åk... Jahapp då gårjag väll åka då tänkte jag.

Så nu sitter jag här på bussen, fortfarande galet besviken men påväg till Berlin iaf! Jag ska försöka ha det så bra som möjligt, kommer sakna Lucy, vi hade vårat starbucks där förra året där vi konstant hängde! Nu har jag framt ill torsdag på eget bevåg och jag e inte ens särskillt pepp, jaja jag har hört att det ska vara nån filmfestival där så jag får väll ta och googla det å se om jag kan ta mig dit!!?

hopp

Tänker på er där hemma /F
#1 - Linn

:O:O nu blev jag ledsen :(