FridaSuzanne

Detta med Skrattfester dådå!
Jag satt i veckan hos Linn och vi skulle kolla på en film som skulle vara en riktig skrattfest... Oh well taggade var vi, och när filmen i slutändan inte hade gett oss ett enda litet mungipsmil satt vi där i mild chok och undrade vad det var vi egentligen just gått igenom. Inte var det vad som utlovats iaf, och det var då en sak som var sägker!

Detta är 3dje gången i rad som jag och Linn lyckas välja en riktig skit film att titta på... Borde man ens få göra så dåliga filmer?

Jag tror minnsan att jag och Linn borde börja spela in egna skrattfester och skicka in till dessa filmbolag som uppenbarligen inte verkar ha det minsta lilla uns av god humor att avvara männskligeheten!

Hade egentligen inget att skriva men kände bara att jag var tvungen att dela med mig av denna tragedi, jag menar det är illa när man e roligare framför en webbcam i sin ensamhet!

LOL

/F