FridaSuzanne

Flickrum+Yviga Känslor=Sant
Jahapp, jag ligger i mitt flickrum i småland och ironiskt nog känner jag mig lika yvig sprallig och förrvirad i kropp och tanke som jag antagligen inte kännt mig som sen den tiden då detta rum i sin enkelhet faktiskt representerade mitt hem och mitt liv... Jag känner mig dock inte förrvirad på ett dåligt sätt eller ett jag vet inte vem jag är sett, det är inte heller ett typiskt vad ska jag göra med mitt liv sätt som spökar.

Jag känner mig helt enkelt förrvirad pga den enkla annledningen att jag inte är särskillt förrvirad, jag känner mig glad för att jag har människor i min omgivning både närmre och längre bort som gör mig lycklig och jag känner mig spralligt gald över att jag vet att jag snart kommer vara tillbaka här igen, i sverige... Mer temporärt, stabilt och förhoppningsvis med ett körkort efter sommarens slut!

I kväll lyssnas det på The XX

Och jag ligger uppe för länge på msn! :p Kommer vara vaken ett tag till... Jaja, nu är det dags för mig att avsluta detta inlägg då det inte finns så mycket mer jag just för tillfället känner att jag vill dela med mig av!

God Natt /F