FridaSuzanne

Sooo
Jag låg hemma på rummet i sängen och tog en liten powernap innan jobbet, när telefonen plötsligt ringer och det är Steve min maneger. Hahaha han måste ha hört att han väckte mig :p men men, han sa iaf att jag kommer att efter danmark/odense byta till DL4 vilket är en Disney Live show som just nu är i grekland men kommer avsluta i england, så england here i go again!

Jag tycker det är ap kul att få komma tillbaka till london igen och birmingham, shiiit! Men det som kommer med detta är att jag inte kommer avsluta förens den 5 april, vilket är en vecka efter vad jag trodde, men endå! Jag slipper göra italien ett tredje år irad (man tjänar som egentligen inga pengar där) och jag får åka tillbaka till england! Woop Woop!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet då jag är off om ca en halvtimma! Ska snacka med steve med när jag kommer till arenan! Så vi hörs senare, ta hand om er där hemma!

Puss /F