FridaSuzanne

Malmö
Nu är jag iaf i malmö, precis som tecten ovan beriver! :P Jag sitter och fryser öven av migi mitt rum då aniko envisas med att ha fönstret öppet! Usha, och halsen har jag ont i, kan inte äta.... känner mig som Linn när jag klagar över ont i halsen på detta sätt, men ja! Det gör förjävla ont!

Min instruktions bok till min kamera är föresten på tyska, hur ska jag kunna läsa om min kamera när boken är på tyska!? Jag får helt enkelt ladda hem en svensk variant istället. :) Jag har ju massor med ledig tid denna vecka. Men jag lyckades iaf lista ut tillräckligt för att lära mig att ändra slutningstid och ljus skillnader och tog en ganska cool bild på vår popcornmaskin häromdagen, den finns på min bdb. :P

Sitter och kollar på en urlarvig film på 3an just nu, eller ja, vissa delar är bra, andra är bara otroligt sliskigt romantiska! Jag borde btw verkligen sova, såg just vad klockan var!

Puss F