FridaSuzanne

Sommar
Det händer hela tiden så mycket i livet, jag vet inte. Har en panik stund just nu, jag var påväg att gå och lägga mig, och fick plötsligt panik. Har egentligen haft en helt ok dag, men sen ja... Jag känner bara jaha, å vad händer i morgon. Varför kan inte dessa känsloutbrott bara lämna mig ifred?

Jag har varit helt slut på jobbet dock, vart ju utgång igår med linn och hennes lillasyster nadja och flera. Hade galet kul och det gick till och med br idag på jobbet trotts att jag var så trött en sväng att jag nästan såg i kors.

På kvällen kom liselott hem till mig och hälsade på, vilket var mysigt. Vi åt grillad kycklig och åt glass och tog en öl på balkongen, sedan kom inte bara hennes pojkvänn men också myggen. Så vi gav upp och gick in. Herre gud jag måste verkligen skaffa mig en såndär mygg spiral som vi brukade ha i finland när jag var en liten räka!

Jag fick iaf tillfälle att ta mig på en liten foto expedition, detta är ett av korten som blev tagna:

Birds


Jag älskar fåglarna i himmlen. :D Jaja nu ska jag försöka nanna lite gran!

Hoppas ni haft en bra hälg ni andra där hemma med. Puss och Kram Frida