FridaSuzanne

Hej hallå världen!
Jag har verkligen haft alldeles för mycket att stå i sedan vi sist hördes. Jag sitter i nuläget och väntar på svar, jag är supernervös!

Svaret jag väntar på skulle förändra en hel del i min nuvarande situation... Jag har också börjat planera för körkort och Mexico.Jag kan inte bestämma mig för vart jag helst vill åka, jag har ju Canada också. Men om jag skulle ta Canada i sommar och Mexico nästa höst så betyder det att jag skulle kunna utnyttja maximalt antal soltimmar. Och hittar jag någon trevlig resekompis som vill till thailand så är intejag den som backar. Jag och Malin har dessutom pratat om att dra dit i vinter, jag kontaktar mina tourvänner för boende. Hon snackar med sina släktingar för billigare biljetter, o sen inge mer!

Nu ska jag fundera på om jag kan göra något vettigare med min tid. Typ jobba lite!? O_O

Puss kram Frida