FridaSuzanne

Jobb jobb å jobb
Jag har som inte tagit mig nån riktig tid till att göra någonting egentligen. Eller ja, jag vet inte vad som händer med all min tid. Jag fick höra i förra veckan att jag verkade ha alldeles för mycket tid. Men om så var fallet skulle jag väll inte försumma bloggen så eller?

Nästa månad ska jag köpa mig en fin tv bänk på ikea, om jag får någon tid över. Sedan så börjar det bli dags att ut och gå igen, jag vill egentligen bara fortsätta ligga hemma och tycka lite synd om mig själv och foten. Men det kommer itne göra den bättre sorgligt nog. :(

Annars händer inte så mycket. Jag sitter och slappar lite, kaffe rast på jöbbe!

I kväll finns det viss chans att jag börjar lite med klänningen igen! Jag måste löägga en plan för den, vet inte hur jag vill ha de just nu... min orginella vision är borta. :S

//Frida