FridaSuzanne

Detta med BM då!
Att gå till barnmorskan, finns där något som är mer laddat med nerver egentligen? Ja det skulle väll vara att föda barn då men än har jag inte vart där.

I vilket fall så ville dom att jag skulle komma in och ta ett cellprov nästa vecka, som jag lyckades få ombokad till idag, som jag jag var tvungen att lägga fram två veckor för att min helglön inte kommit in och dom inte tar fakturor hos BM... I vilket fal, vad står min kontostatus på när jag kollar kontot då, straxt efter samtalet alltså!

Självklart har min helglön trillat in en si sådär mellan halv 2 och 9 under natten/morgonen och här sitter jag med en tid om 2 veckor som jag egntligen bara vill få överstökad. Siv (min personalchef) hälsade snipp snipp det känns inte, om du inte har en klantig gynekolog! :S

Och nu när jag skulle sätta mig med mitt senaste projekt, (jeansskjortan) gick toppen på min sprätt av... Jag sörjer floder och har bestämt mig för att åka in till stan genast och köpa mig en ny!

olyckan


Nej nu ska jag göra mig klar så jag hinner iväg och köpa en ny... I kväll ska här skapas!